Hygienika: Wyspecjalizowany handel zapewnia dobe marże
Pomimo trudnej sytuacji na rynku i spadkowej tendencji w branży FMCG Hygienika, operator drogerii Dayli realizuje zapowiadaną ścieżkę rozwoju. - Stawiamy na wyspecjalizowany handel detaliczny, który zapewnia dobre marże. O ile w sektorze spożywczym jest słabiej, o tyle segment kosmetyków i chemii domowej ma się zdecydowanie lepiej - odpowiada Kamil Kliniewski, prezes zarządu Hygienika SA.

Fot. Adobe Stock. Data dodania zdjęcia 4 listopada 2022
Reklama
W okresie styczeń-wrzesień 2013 roku, Grupa Hygienika miała 116,3 mln zł przychodów, 9,6 mln zł zysku operacyjnego i 5,8 mln zł zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej. Dla analogicznego okresu roku 2012 przychody wyniosły 37,3 mln zł, zysk operacyjny 0,8 mln zł, a zysk netto 0,06 mln zł. Spółka zapewnia, że zamierza w dalszym ciągu dynamicznie się rozwijać.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa
regulamin.
Reklama