Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Idea, technologia i potrzeby uchodźców z Ukrainy, czyli Lalafo w 3 hasłach (podcast)

Dostają, rozpakowują, fotografują, umieszczają opis z rozmiarówką na stronie i wysyłają za darmo do potrzebujących - tak w skrócie działa Lalafo.
Reklama

Aplikacja sprzedaży używanych rzeczy świetnie rozwijała się od kilku lat we Wschodniej Europie. Jednak wojna w Ukrainie zmusiła jej twórców do opuszczenia kraju. Przyjechali do Polski i technologię, którą stworzyli dla sprzedaży ubrań z drugiej ręki, wykorzystują teraz, żeby pomagać rodakom, przekazując im, za pośrednictwem aplikacji, potrzebne rzeczy za darmo. Głównymi darczyńcami póki co są uchodźcy z Ukrainy, darowujący rzeczy dla swoich rodaków. Jak ma się to szansę zmienić - w rozmowie "Z drugiej ręki" opowada Jan Jankowski, dyrektor marketingu Lalafo.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum