Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Ideal Group skupi się w 2018 roku na rozwoju formatu Ideal Bistro

Firma vendingowa Ideal Group, w ubiegłym roku wykazała przychód w wysokości 52,8 mln zł, natomiast zysk firmy wyniósł 0,16 mln zł netto.
Reklama

Oprócz sprzedaży kawy firma rozwija też koncept „Zdrowe Kieszonkowe” - realizowany w szkołach podstawowych i gimnazjach. To oferta zdrowych przekąsek, które można zakupić z urządzenia vendingowego za pomocą specjalnych kart lub breloków z wykorzystaniem systemu do komunikacji i płatności zbliżeniowych. Projekt wspiera uczniów z najuboższych rodzin przez zapewnienie im zasilonych kart do zakupu zdrowych produktów.

Kilka lat temu firma rozpoczęła prace nad własną technologią pay2vend. Dzięki niej użytkownicy mogą kupować w automatach z żywnością, napojami, przekąskami itp., wykorzystując specjalne karty, breloki i inne nośniki do płatności zbliżeniowych, wkrótce również aplikację mobilną. System umożliwia też zarządzanie zakupami poprzez platformę internetową.

Kolejnym projektem firmy jest Ideal Bistro, czyli zestaw urządzeń typu foodomat, wydających gotowe posiłki z wykorzystaniem kart zbliżeniowych lub aplikacji mobilnej. Technologia umożliwia wydanie nawet do 1 tys. różnych posiłków, w ciągu zaledwie 10-minutowej przerwy w pracy.

- W tym roku skupiamy się na rozwijaniu tego właśnie projektu. Chcemy nawiązać współpracę z jak największą ilością firm i przedsiębiorstw – podsumowuje prezes Ideal Group.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum