Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

IKEA promuje zdrowy sen ze swoimi produktami

IKEA w kampanii pokazuje owce - symbol bezsenności. A chwilę potem przekonuje, że wystarczy kilka małych zmian i bezskuteczne liczenie baranów odejdzie w niepamięć.
Reklama

Produkty IKEA, dzięki którym możliwe będzie dopasowanie przestrzeni do preferencji związanych ze spaniem oraz pozbycie się nocnych rozpraszaczy. Efekt można osiągnąć, np. poprzez zakup zasłon zaciemniających czy zmianę oświetlenia.


Aby stworzyć dobre warunki do spania, warto pamiętać o 6 elementach: wygodzie (np. dobrze dobranym łóżku, materacu, poduszkom), świetle (regulowane barwy oświetlenia, zasłony zaciemniające), temperaturze (odpowiednia kołdra i temperatura w pomieszczeniu), dźwięku (zasłony, dywany, głośniki – wszyscy co wpływa na akustykę wnętrza), powietrzu (rośliny oraz oczyszczacze) i wyposażeniu likwidującym bałagan (zorganizowane przechowywanie). 


Kampania startuje 11 lipca i trwać będzie do końca września. Akcja obejmuje telewizję i digital (video, media społecznościowe, display). W ramach projektu powstało 3 wideo w formatach 55”, 30” oraz 15” – dostępne na YouTube oraz VOD, a także 3 krótkie 6” bumpery. W telewizji zobaczyć będzie można 2 formaty: 30” i 15”.
Produkcją zajął się dom produkcyjny EdCommercials. Reżyserem spotów jest Michał Sabliński, fotografem – Robert Ceranowicz, scenografem – Robert Dąbrowski. Za strategię, kreację i produkcję odpowiada VMLY&R. Mediami, planowaniem i zakupem zajęła się agencja Wavemaker, a komunikacją PR Garden of Words.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum