Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

IKEA sprzedaje coraz więcej roślinnych klopsików

IKEA słynie z dań, które znają nie tylko stali bywalcy restauracji. Wśród nich znajdują się klopsiki. Przypadający na 23 sierpnia Dzień Klopsika pozwoli przybliżyć ich smak.
Reklama

Dzień Klopsika w IKEA

IKEA w sierpniu 2020 roku wprowadziła do oferty gastronomicznej roślinne klopsiki. Jest to alternatywa dla klasycznych, mięsnych klopsików (wołowo-wieprzowych, drobiowych, z łososia i dorsza). Przysmaki o nazwie HUVUDROLL w wersji roślinnej mają ten sam smak, wygląd i soczystość, jak klopsiki mięsne, ale są wykonane z białka grochu, owsa, ziemniaków, cebuli i jabłka. W warzywnych natomiast znajdziemy kawałki ciecierzycy, marchewki, papryki, kukurydzy i jarmużu. 

Rośnie sprzedaż produktów roślinnych

W restauracji już prawie co 4 osoba wybiera klopsiki wegańskie lub wegetariańskie o mniejszym wpływie na środowisko. Ślad ekologiczny nowych klopsików wynosi zaledwie 4% klasycznej, mięsnej wersji. Natomiast w Sklepiku Szwedzkim przyjaźniejsze planecie alternatywy do przygotowania w domu preferuje łącznie 36% kupujących. W zeszłym roku udział roślinnych i warzywnych klopsików wyniósł łącznie 33 proc. w całkowitej liczbie klopsików zakupionych w Sklepikach Szwedzkich i Restauracjach IKEA.

IKEA w dniach 22-26.08.2022r. oferuje swoim klientom promocję aż -50% na drugi zestaw klopsików 8szt. w Restauracjach IKEA.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum