Impel: Kluczem dla zapewnienia bezpieczeństwa w sklepach jest dezynfekcja

W przypadku sklepów, dezynfekcja ma kluczowe znaczenie. Bardzo ważny jest przy tym odpowiedni dobór środków i technologii – mówi Grzegorz Smereka, wiceprezes Impel System Sp. z o.o., dyrektor grupy produktowej Cleaning, Grupa Impel, w rozmowie z dlahandlu.pl.
Czy Impel zauważył, że ostatnio zwiększyło się zainteresowanie usługami dezynfekcji?
Zdecydowanie tak. Myślę, że z jednej strony wynika to z bardzo dużej świadomości podmiotów, a także z tego, że usługi dezynfekcji są kluczowym elementem dla zapewnienia bezpieczeństwa klientom. Z drugiej strony obserwujemy falę zachorowań, która w ostatnich tygodniach rośnie, co oznacza, że prawdopodobieństwo kontaktu z osobą zarażoną koronawirusem jest dużo większe niż w minionych miesiącach.
Przeczytaj także:
Jakie znaczenie ma dezynfekcja w sieciach handlowych?
Przeczytaj także:
Kluczowe. Klienci lubią przed kupieniem produktu wziąć go do ręki, pooglądać, przenieść w inne miejsce, odłożyć. W sklepach mamy do czynienia z wózkami, kasami, terminalami płatniczymi, czyli z wszelkiego rodzaju powierzchniami, które zgodnie z zaleceniami GIS powinny być często dezynfekowane.
Czy w takiej sytuacji potrzebna jest edukacja? I kto powinien być edukowany – sieci czy konsumenci?
Myślę, że edukacja jest potrzebna nam wszystkim. Badania pokazują, że klienci, kiedy wybierają sklepy, kierują się nie tylko bezpieczeństwem, które zapewnia dana firma, czyli np. ubiorem personelu, zachowaniem dystansu, czy dostępnością środków do dezynfekcji, ale też tym, czy inni klienci tego sklepu przestrzegają zasad higieny i stosują środki zabezpieczeń, np. czy chodzą w maseczkach. Dlatego nad bezpieczeństwem powinniśmy pracować zarówno my - jako firma usługowa - ale też jako zwykli klienci sklepów , bo to jest w interesie nas wszystkich.
Czy Impel dysponuje sposobami dezynfekcji w sklepach, nie tylko w miejscach komunikacji, czy przy kasach, ale też np. towaru na półce?
Tak, przy czym bardzo ważny jest odpowiedni dobór środków i technologii. Zdajemy sobie sprawę, że odpowiednie środki mogą być stosowane do powierzchni, które mają kontakt z żywnością, inne do powierzchni chłonnych, a jeszcze inne do powierzchni metalowych czy dotykowych. Dlatego dobór tych środków do odpowiedniej powierzchni jest bardzo ważny i może mieć ogromne długofalowe znaczenie.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
- Sb 20:15 Rząd Francji sprzeciwia się przejęciu Carrefoura przez kanadyjski koncern...
- Sb 17:51 Premier: Jeśli nie obronimy się przed trzecią falą pandemii, ryzykujemy...
- Sb 16:39 Żabka wydała ponad 2 mln zdrapek
- Sb 15:00 Analitycy: Popyt na materiały remontowo-budowlane utrzyma się
- Sb 14:47 Nowy prezes spółdzielni Cukry Nyskie
- Sb 10:10 Miraculum: jesteśmy w drogeriach, nie lekceważymy dyskontów
- Sb 09:52 Semeniuk: Tarcza branżowa zostanie rozszerzona m.in. o obiekty turystyczne
- Sb 09:50 W niedzielę sklepy zamknięte
-
MS przygotowuje regulacje rynku franczyzy
-
Tesco Polska wygrywa w sądzie spór o tytuł prawny do centrum handlowego
-
Plastikowa rewolucja w sieciach: kula u nogi czy szansa na poprawę wizerunku?
-
Związkowcy rozmawiają z prezydentem. Chcą szczepionek dla pracowników handlu...
-
W Szwecji transakcje gotówkowe stanowią tylko 1 proc. Polska pójdzie tą drogą?
-
Stava nawiązuje współpracę z Pointapack i inwestuje w rozbudowę oferty dla...
- 1 Ekspert: Celem podatku handlowego jest wyrównywanie szans mniejszych firm
- 2 Dino zmierzy się z kryzysem wizerunkowym?
- 3 UOKiK wszczął postępowania wobec Kauflandu, Eurocashu i Intermarche
- 4 Ekspedientka Dino w maseczce z antyrządowym hasłem
- 5 Wiceprezes CH Blue City: Tak źle jeszcze nie było. Galerie potrzebują pilnego...
- 6 Właściciel zakładów mięsnych Henryk K. ujęty w Argentynie
-
Szymon Piduch odchodzi z rady nadzorczej Dino
-
Rusza rejestracja na EEC Trends!
-
2020 rok w handlu: Branża będzie odrabiała straty przez kilka lat
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.