In Store bada efektywność nośników reklamowych w marketach
Badanie dotyczyło nastepujących nośników reklamowych:
- Door Media: branding drzwi wejściowych do hipermarketów;
- Hall Media: reklama na bramkach kasowych wzdłuż drogi prowadzącej do hali sprzedaży;
- Alarm Media: reklama na bramkach wejściowych do hali sprzedaży;
- Cart Media: reklama na wózkach zakupowych.
Wszystkie badane wskaźniki zanotowały bardzo pozytywne wzrosty, m.in.:
- + 99% świadomości marki (Top of Mind)
- + 43% intencji zakupowej
- + 19% wielkości sprzedaży
In-Store Media Group specjalizuje się w zarządzaniu reklamą w punktach sprzedaży, jest obecna w 6 krajach (Hiszpania, Portugalia, Meksyk, Argentyna, Chile i Polska) i od 12 lat przeprowadza badania efektywności swoich kampanii m.in. z TNS Global, Research International, IRI, Nielsen i IPSOS.