Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

In-Store Media z kampanią Lavazzy w sklepach Carrefour

Kampania Lavazzy wystartowała we wszystkich hipermarketach Carrefour 31 października i potrwa do 2 stycznia 2019 r. W jej ramach w alejach z kawami branding Lavazzy jest widoczny na bramach, totemach, podświetlanych ekspozytorach i listwach cenowych oraz flagach przy produkcie (te ostatnie zainstalowano łącznie w 102 sklepach).
Reklama

Okres przedświąteczny stanowi początek działań merchandisingowych, dzięki którym marka Lavazza ma być bardziej widoczna na poziomie sklepu. Te działania firma planuje także w nadchodzącym, 2019 roku. Ponadto, w największych miastach Polski wystartowała już kampania outdoor’owa kawy Lavazza Qualita Oro.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum