Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Indykpol: Podatek od reklam pogłębi uzależnienie przetwórców od detalistów

- Podatek od reklam będzie bardziej odczuwalny dla krajowych producentów niż dla dużych organizacji handlowych promujących marki własne. A to dalej będzie pogłębiało uzależnienie krajowych przetwórców i rolników od detalistów - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Piotr Kulikowski, prezes Indykpolu i Krajowej Rady Drobiarstwa-Izby Gospodarczej.
Reklama

Piotr Kulikowski podkreśla, że Indykpol od lat stara się znaleźć równowagę między wydatkami na media a komunikacją bezpośrednio z partnerami handlowymi.

- Chcemy pokazać że warto inwestować w jakość i bezpieczeństwo produktu, wierząc (może naiwnie), że one same się obronią. Jako specjaliści mamy świadomość, że agresywna reklama przykrywa przeciętność składu niektórych najbardziej reklamowanych produktów na rynku - dodaje.

Więcej na portalspozywczy.pl

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum