ING Food&Retail Trends: Dużym markom coraz trudniej ewoluować w tak szybkim tempie jak trendy konsumenckie

- Jednym z kluczowych faktów, który wpływa na rynek żywności jest bardzo szybka zmiana trendów i preferencji konsumentów. Kiedyś to zajmowało więcej czasu, teraz postępuje błyskawicznie - mówi Deborah Perkins, Global Head of Food and Agribusiness ING NV podczas wydarzenia ING Food&Retail Trends.
- To z kolei powoduje, że dużym markom, dostarczającym dużo produktów na rynek detaliczny, jest coraz trudniej ewoluować w tak samo szybkim tempie, jak trendy konsumenckie. Otwiera to możliwości przed mniejszymi producentami, którzy potrafią szybciej zareagować na zmianę - mówi.
Przeczytaj także:
Kolejnym trendem jest konsolidacja. Zdaniem naszej rozmówczyni, firmy stają się coraz większe w pogoni za efektywnością czy inwestycjami w kolejne obszary wzrostu czy nowe ścieżki łańcucha wartości.
- Rynek kształtowany jest też przez nowe kanały dystrybucji: zyskuje sprzedaż online. W przypadku żywności też obserwujemy te wzrosty. To powoduje, po stronie detalistów, pytanie o ich rolę w świecie nowej dystrybucji: w jakim kierunku mają ewoluować i jak mają przekierować proces zakupowy w kierunku doświadczenia - przyznaje Deborah Perkins.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
- 10:52 Koszyk cen: 50 produktów w e-sklepach od 270 do 330 zł
- 10:29 SwipBox Polska: Konsumenci coraz częściej zamawiają mniejsze paczki
- 10:20 Marcin Kuśmierz przewodniczącym rady nadzorczej Fly On The Cloud
- 10:05 Auchan Polska z 10 sklepami franczyzowymi, plany mówiły o 300 placówkach
- 09:59 UOKiK nakłada 450 tys. zł kary na youtubera
- 09:46 Jack Ma pokazał się publicznie po 2,5 miesiąca, akcje Alibaby w górę
- 09:36 Lockdown w Niemczech na napędza modę na ... polskie pierogi
- 09:24 Nowy koncept gastronomiczny: Mobilna lodziarnia z ogródkiem w 2 tygodnie
-
MS przygotowuje regulacje rynku franczyzy
-
Plastikowa rewolucja w sieciach: kula u nogi czy szansa na poprawę wizerunku?
-
Związkowcy rozmawiają z prezydentem. Chcą szczepionek dla pracowników handlu...
-
Empik opracował algorytm, który przewiduje, jak będą działać sklepy w danych...
-
CCC zawiązuje grupę podatkową
-
PKD sklepów franczyzowych nie uprawnia ich do tarczy, pomimo, że nie mogą...
- 1 Rząd Francji sprzeciwia się przejęciu Carrefoura przez kanadyjski koncern...
- 2 Dino zmierzy się z kryzysem wizerunkowym?
- 3 Ekspert: Celem podatku handlowego jest wyrównywanie szans mniejszych firm
- 4 Wynagrodzenie na stanowisku kasjer w Kaufland wzrośnie do max. 4100 zł brutto
- 5 UOKiK wszczął postępowania wobec Kauflandu, Eurocashu i Intermarche
- 6 Giełdowi miliarderzy: Zygmunt Solorz "zepchnięty" z podium przez Tomasz...
-
Hybrydowy kongres, czyli EEC w 2021 roku
-
Szymon Piduch odchodzi z rady nadzorczej Dino
-
Rusza rejestracja na EEC Trends!
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »GORĄCE OFERTY
POLECANE OFERTY
- Mieszkanie, Warszawa Praga Południe (Kamionek), Stanisława Augusta, 95.00 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Wrocław Nadodrze (Śródmieście), Stanisława Dubois, 62.36 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Warszawa Mokotów (Sielce), Dolna, 101.47 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Warszawa, Narwik, 54.00 m², sprzedam mieszkanie
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.