Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Initiative będzie nadal obsługiwać sieć sklepów Tesco

Dom mediowy Initiative będzie nadal obsługiwać sieć sklepów Tesco w zakresie planowania i zakupu mediów - informują wirtualnemedia.pl.
Reklama

Wygrana Initiative to efekt regionalnego przetargu Tesco obejmującego rynki CEE (Europy Wschodniej i Centralnej). Oprócz zwycięskiej agencji uczestniczyły w nim również domy mediowe Mindshare i Starcom Mediavest Group.

W Polsce Tesco należy do grona sieci handlowych z największymi wydatkami reklamowymi. W okresie od stycznia do listopada ub.r. firma zainwestowała w mediach tradycyjnych 144,2 mln zł.

Więcej na Wirtualnemedia.pl

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum