Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Innowacje = rozwój. Produkt skrojony na miarę postcovidowych czasów

Podczas debaty pt. "Innowacje = rozwój. Produkt skrojony na miarę postcovidowych czasów" rozmawiano o innowacjach i o inwestowaniu przez duże firmy w rozwój nowych produktów, o wyzwaniach rynku, a także o współczesnym marketingu.
Reklama

Debata zaczęła się od wystąpienia Katarzyny Siczek, współzałożyciela start-upu It’s Bean, która opowiadała o swoim start-upie oraz o roślinnych zamiennikach produktów mlecznych. Zauważyła, że wśród roślinnych zamienników jogurtów dominują sojowe i kokosowe. Ponieważ sporej liczbie osób nie odpowiadają te dwa składniki, narodził się pomysł aby zaproponować inny produkt bazowy – fasolę.

Drugie wystąpienie miała Katarzyna Młynarczyk, Digital Marketing Lead, COO, Socjomania, Co-Founder, Rebread. - Rebread powstało z bardzo konkretną misją przetwarzania niesprzedanego czerstwego pieczywa i zachowanie go w obiegu. Nasza marka powstała z pewnego problemu, wyzwania jakim jest było zarządzenie niesprzedanym pieczywem w piekarni rzemieślniczej - mówiła Katarzyna Młynarczyk.

Sukcesy mijającego roku

​Artur Gajewski, dyrektor marketingu i R&D, Purella podkreślił, że w odczucie Purelli firma nadal jest start-upem. - Tak się postrzegamy. Może jesteśmy w późniejszej fazie rozwoju, ale tak się postrzegamy i tak działam w tworzeniu strategii marketingowej. Patrząc na miniony rok to najbardziej jestem zadowolony i dumny z tego, że po dwóch latach ciężkiej pracy udało się nam zamknąć projekt inwestycyjny i uruchomić własny zakład produkcyjny w Białymstoku - powiedział Artur Gajewski.

Z kolei dla Krzysztofa Klincewicza, profesora Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, kierownika projektu EIT Food RIS Consumer Engagement Labs, ostatni rok był zaskakujący i interesujący. - Tak było z doświadczenia moich projektów. Chociażby doświadczenie koronawirusa, problemów, które nagle okazywały się szansą na innowacyjność. Consumer Engagement Labs gdzie bardzo intensywnie pracowaliśmy z panelami konsumenckimi w kilkunastu krajach, w marcu ubiegłego roku zostaliśmy zmuszeni do dosyć drastycznego przeprojektowania metodologii, zmiany podejść, przeniesienia się na zooma... Okazało się, że to się sprawdziło. Najlepszym podsumowaniem tych doświadczeń było doświadczenie super zadowolonych i produktywnych seniorów, z którymi pracowaliśmy we Włoszech w okresie szczytu koronawirusa.

Więcej na portalspozywczy.pl

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.