Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Innowacyjny klub marki Ray-Ban

Marka Ray-Ban stworzyła koncepcję personalizacji okularów przeciwsłonecznych. Aby jeszcze bardziej rozpowszechnić koncepcję Ray-Ban Remix w Polsce, w październiku br. marka stworzyła koncept Ray-Ban Remix Bar we współpracy z warszawskim klubem „Znajomi Znajomych" na ul. Wilczej.

Reklama

W klubie pojawiła się scena Ray-Ban, która co miesiąc będzie gościła unikalnych muzyków i młode talenty, bar ze znanymi postaciami w okularach Ray-Ban, a także specjalna strefa Remix corner gdzie ludzie mają możliwość zaprojektowania własnych, podkreślających osobowość okularów.

To jedyny w swoim rodzaju koncept gdzie marka Ray-Ban przybliża się do swoich konsumentów; Ray-Ban remix bar to globalny pilot na skalę światową. Jeśli osiągnie sukces w Polsce koncept ten będzie także wykorzystany w innych miejscach na świecie.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum