Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Inspiracje dla handlu i konsumentów – dlahandlu.pl w nowej odsłonie

Pandemia, rosnąca świadomość klimatyczna, rozwój technologii – każda z tych zmian odcisnęła swoje piętno na tym, co, gdzie i jak konsument kupuje. Handel urzeczywistnia te zmiany, wprowadzając nowe, bardziej intuicyjne punkty styku z klientem i proponując nowe doświadczenia zakupowe. Również serwis dlahandlu.pl, pierwsze źródło profesjonalnej informacji dla branży handlowej, zyskuje nową, bardziej przejrzystą i intuicyjną odsłonę, która ma być inspiracją zarówno dla handlowców, jak i dla konsumentów.
Reklama

Dlahandlu.pl to branżowy portal dostarczający od ponad 12 lat wiedzę z kilkunastu kategorii usług handlu detalicznego i retail, w tym e-commerce. Dzięki nowym rozwiązaniom, na stronie głównej lepiej widoczne są funkcjonalności, ułatwiające czytelnikom znalezienie treści dopasowanych do ich potrzeb.

– Kiedyś branża handlowa i konsumenci działali w strukturach silosowych, gdzie przekaz informacji i towaru był jednokierunkowy – handel kreował zarówno potrzeby, jak i produkty dla swoich odbiorców. W świecie „post” konsumpcja tworzy jeden ekosystem, w którym handel i konsument to równorzędni uczestnicy procesu konsumpcji, a obie strony inspirują się wzajemnie. Jako dlahandlu.pl jesteśmy jednym z ogniw ekosystemu, który nie tylko przekazuje informacje o tym, jakie zmiany się dokonały, ale także chcemy inspirować do kolejnych – mówi Edyta Kochlewska, redaktor naczelna dlahandlu.pl.

W odświeżonej witrynie dlahandlu.pl, „Detal i Hurt” zyskał nowe kategorie. W zakładce „RetailTech” czytelnicy znajdą wiedzę na temat innowacji i zastosowania nowych technologii na rynku handlowym. Prezentowane są tu zarówno nowinki technologiczne, jak i pogłębione i praktyczne analizy, pozwalające lepiej zrozumieć motywacje konsumentów i ich wybory.

– Handel w procesie uczenia się nowych ścieżek i zachowań konsumenta wspiera technologia. Jednak technologia byłaby niczym, bez głębokiego zrozumienia motywacji zakupowych konsumentów. Stąd postanowiliśmy uruchomić dział RetailTech – dodaje Edyta Kochlewska.

Z kolei wysoko pozycjonowane treści e-commerce zawierają aktualne dane, praktyczne komentarze, raporty i zestawienia, wywiady z liderami i managerami firm, które z fali cyfrowej rewolucji są w stanie odnieść największe korzyści. W zakładce e-commerce pojawiać się będą także inspirujące rozmowy z futurologami i firmami doradczymi, a także analitykami agencji badawczych i instytutów zajmujących się e-commerce. Nie zabraknie praktycznych case study zaawansowanych rozwiązań, które sprawdzają się w tym obszarze. Nowością na stronie jest również zakładka „Zakupy”.

Portal dlahandlu.pl gromadzi blisko 312 tys. użytkowników i osiąga średnio 530 tys. odsłon miesięcznie. Serwis ma 17 500 tys. subskrybentów codziennego newslettera, a w mediach społecznościowych profile na Facebooku, Twitterze i LinkedIn obserwuje ponad 22 107 tys. osób.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.