Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Inteligentny Comarch Retail Showroom na Stadionie Narodowym

Premiera najnowszego rozwiązania Comarch z zakresu Internetu rzeczy, eksperci branży i analityk firmy badawczej Gartner, przyszłe trendy, Comarch Retail Showroom, to tylko część z niespodzianek czekających gości konferencji Comarch Retail Show 2014. Największe wydarzenie branży retail odbędzie się 21 października 2014 r. na Stadionie Narodowym w Warszawie. Bezpłatna rejestracja jest możliwa już dziś na stronie: retail2014.comarch.pl
Reklama


Podczas wydarzenia zostaną zaprezentowane innowacyjne i gotowe do wdrożenia rozwiązania technologiczne i organizacyjne dla branży handlu detalicznego.
Istotnym elementem wydarzenia będzie premierowa prezentacja najnowszego rozwiązania Comarch z zakresu Internetu rzeczy. Wszystko to odbędzie się w niestandardowej oprawie oraz na multimedialnym stoisku Comarch Retail Showroom. Każdy obecny będzie miał możliwość przeniesienia się do sklepu przyszłości i zobaczenia jak dziś w praktyce może wyglądać funkcjonowanie nowoczesnego sklepu.
Konferencja będzie także dobrą okazją dla uczestników do dyskusji na temat perspektyw branży retail na najbliższe miesiące i lata. Co więcej, odbędzie się spotkanie z ekspertami, podczas którego uczestnicy będą mogli dowiedzieć się więcej o najlepszych międzynarodowych praktykach biznesowych wykorzystywanych w branży retail. Prelegenci podczas swoich wystąpień skoncentrują się przede wszystkim na konkretnych narzędziach wspierających biznes takich jak: rozwiązania do zarządzania siecią sprzedaży oraz rozwiązania lojalnościowe oparte o grywalizację. Na konferencji wystąpi m.in. analityk firmy badawczej Gartner.
Comarch Retail Show to druga edycja największej konferencji. Pierwsza odbyła się w 2010 roku w Złotych Tarasach i prezentowała sklep przyszłości.
Comarch Retail Show 2014 jest wydarzeniem skierowanym do osób decyzyjnych i operacyjnych, w tym prezesów, członków zarządu, dyrektorów generalnych, IT, marketingu, sprzedaży, operacyjnych oraz pozostałych osób mających wpływ na rozwój biznesu.
Organizatorem wydarzenia jest największy polski producent oprogramowania do zarządzania, w tym oprogramowania dedykowanego sieciom sprzedaży detalicznej, krakowska firma Comarch. Od 1993 pomaga klientom w osiąganiu większej rentowności oraz w czerpaniu zysków z nowoczesnych produktów i rozwiązań. Posiada ogromne doświadczenie w branży retail za sprawą zrealizowanych projektów dla największych polskich i światowych marek. Z oprogramowania Comarch korzysta kilkadziesiąt tysięcy firm na całym świecie, w tym m.in. Auchan, SCOTCH&SODA, Heavy Duty, Metro Group, Yves Rocher.
Szeroki zakres oferty Comarch w obszarze oprogramowania wspierającego zarządzanie obejmują systemy klasy m.in. ERP, CRM, oprogramowanie lojalnościowe, systemy do zarządzania marketingiem, grywalizację , systemy wsparcia sprzedaży oraz zarządzania i elektronicznej wymiany dokumentów. Ważnym aspektem jest również przygotowanie odpowiednich narzędzi Business Intelligence pozwalających analizować dane w każdej z wymienionych powyżej kategorii.
Comarch Retail Show 2014 rozpocznie się o godz. 10.00, we wtorek 21 października 2014 r. na Stadionie Narodowym w Warszawie.
Obowiązkowa, bezpłatna rejestracja uczestników i program wydarzenia odbywa się poprzez dedykowaną stronę Internetową>> http://retail2014.comarch.pl/

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.