Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Interaktywna reklama citylight marki Princessa

W ramach kampanii promującej wafelki Princessa na jednym z przystanków we Wrocławiu zainstalowano interaktywną reklamę citylight - podają Wirtualnemedia.pl.
Reklama

Z reklamy na przystanku rozlegał się damski głos komentujący żartobliwie sytuację osób czekających na autobus. Jednocześnie na ekranie wyświetlano chmury ze skierowanymi do nich stwierdzeniami.

Na koniec czekający byli pytani, czy chcą poczęstować się wafelkami Princessa, po czym podjeżdżał motocyklista i je wręczał.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum