Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Intermarché z nowym otwarciem prezentacji marki: "Świeżo. Tanio. Z optymizmem"

„Świeżo, tanio, z optymizmem” to hasło zaprezentowanej na początku marca kampanii reklamowej sieci Intermarché. Firma zapowiada zmiany w strategii prezentowania marki, które komunikowane będą w telewizji, radiu i Internecie oraz w punktach sprzedaży.
Reklama

Wyróżnikami marki mają być świeżość, bliskość, inspiracja i optymizm. Klienci znajdą w sklepach codzienne inspiracje żywieniowe.

Bohaterką kampanii reklamowej jest Optymistka dzieląca się swoimi pomysłami na nieskomplikowane przepisy, które pomogą przyrządzić zdrowe i smaczne dania.

– Za nami wielki start wypracowanej Platformy Marki Intermarché. Wykonaliśmy ogromną pracę, której ukoronowaniem jest nowy, świeży wizerunek naszej sieci. Przed nami okres dużej aktywności, by z optymizmem patrzeć w przyszłość – mówi Maciej Ćwikliński, prezes zarządu dyrekcji handlowej Intermarche.

W sklepach pojawi się wiele nowych oznaczeń, które podkreślać będą nową koncepcję marki, a zwłaszcza – świeżość. Pojawi się również nowe oznaczenie najniższych cen na polskim rynku spożywczym – „Cieszy Cenka”. Wraz z nową platformą marki zmianie ulegnie layout i format gazetek handlowych sieci Intermarché.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum