PARTNERZY PORTALU

Intermarché z nowym otwarciem prezentacji marki: "Świeżo. Tanio. Z optymizmem"

Autor: dlahandlu.pl 7 marca 2019 14:07

„Świeżo, tanio, z optymizmem” to hasło zaprezentowanej na początku marca kampanii reklamowej sieci Intermarché. Firma zapowiada zmiany w strategii prezentowania marki, które komunikowane będą w telewizji, radiu i Internecie oraz w punktach sprzedaży.

Wyróżnikami marki mają być świeżość, bliskość, inspiracja i optymizm. Klienci znajdą w sklepach codzienne inspiracje żywieniowe.

Bohaterką kampanii reklamowej jest Optymistka dzieląca się swoimi pomysłami na nieskomplikowane przepisy, które pomogą przyrządzić zdrowe i smaczne dania.

– Za nami wielki start wypracowanej Platformy Marki Intermarché. Wykonaliśmy ogromną pracę, której ukoronowaniem jest nowy, świeży wizerunek naszej sieci. Przed nami okres dużej aktywności, by z optymizmem patrzeć w przyszłość – mówi Maciej Ćwikliński, prezes zarządu dyrekcji handlowej Intermarche.

W sklepach pojawi się wiele nowych oznaczeń, które podkreślać będą nową koncepcję marki, a zwłaszcza – świeżość. Pojawi się również nowe oznaczenie najniższych cen na polskim rynku spożywczym – „Cieszy Cenka”. Wraz z nową platformą marki zmianie ulegnie layout i format gazetek handlowych sieci Intermarché.

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • Eko millennials 2019-03-18 21:33:20

    Lepiej wprowadzcie eko torby papierowe na zakupy i torby bawelniane, bo przy kasie tylko plastikowe...

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)





BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11168
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    2,99

  • Śr

    2,55

  • Min

    1,99

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.