Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Intermarche inwestuje w nową markę własną - Partyzone

Marka Partyzone obejmuje produkty tzw. "imprezowe". Pierwszym produktem, który pojawi się na półkach sieci będzie napój gazowany 2L w sześciu wersjach smakowych (cola, citron, lemon, oranżada, pomarańcza i tonik). Marka jest pozycjonowana jako tzw. "półka średnia". Ceny produktów są w przybliżeniu o 20 proc. niższe w odniesieniu do cen liderów rynkowych w danej kategorii.
Reklama

Do końca 2011 roku do gamy mają zostać wprowadzone 3 rodzaje chipsów, 3 rodzaje paluszków słonych, 19 rodzajów produktów przemysłowych (szklanki, kieliszki, salaterki, naczynia do dipów), kiełbaski bankietowe oraz szynka z piersi kurcząt.
W 2012 roku przewidziane są prace nad wprowadzeniem pod marką Partyzone produktów alkoholowych, produktów słodkich oraz poszerzanie linii produktów słonych.

Elementem centralnym każdego layoutu produktu jest czarno - biała fotografia przedstawiająca sytuację konsumpcji produktu w imprezowej konwencji. Opakowanie produktu jest odzwierciedleniem aktualnych trendów obowiązujących w zachodnich sieciach. Cechuje się minimalizmem, nowoczesną aranżacją oraz innowacyjną ilustracyjnością. Partyzone otrzyma wsparcie komunikacyjne w postaci materiałów Point of Sale oraz działań online. Osią działań będzie profil na platformie społecznościowej - Facebook.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.