Intermarche korzysta z narzędzia Cluify
Cluify to internetowa platforma marketingowo-analityczna, która pozwala markom docierać do odbiorców na podstawie miejsc odwiedzanych offline. Do zbierania informacji o aktywności konsumentów w świecie rzeczywistym wykorzystuje aplikacje mobilne i znajdujące się w przestrzeni nadajniki Wi-Fi (użytkownicy nie muszą logować się do sieci). w ten sposób określane są odwiedzane lokalizacje, na podstawie których Cluify umożliwia wybór grupy odbiorców reklamy. Dzięki temu sklep internetowy wyśle reklamę do klientów konkurencji działającej stacjonarnie, a lokalna kawiarnia do mieszkańców pobliskiego osiedla.
Wyniki prowadzonych kampanii zarządzający placówkami stacjonarnymi mogą na bieżąco obserwować w panelu Cluify, gdzie dostępne są informacje o liczbie odbiorców reklamy, którzy po jej emisji pojawili się w punkcie sprzedaży. W ten sposób marketerzy otrzymują nowy wskaźnik skuteczności reklamy internetowej - pomiar konwersji offline, która dla kampanii Cluify utrzymuje się na średnim poziomie 9%.