Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Intermarche rezygnuje z dużych promocji

Francuska sieć supermarketów Intermarché zdecydowała się na wstrzymanie promocji typu "nawet do 70 proc. taniej" po tym, jak w sklepach sieci doszło do walk i przepychanek.
Reklama

Pod koniec zeszłego miesiąca Intermarché obniżyło ceny kilku marek marek o 70 proc., w tym produktów takich jak Nutella i Pampersy. Spowodowało to duże zamieszanie w sklepach,a  Intermarché spotkało się z wieloma głosami krytykami. Teraz sieć zdecydowała się na wstrzymanie akcji rabatowych.

- Musimy wstrzymać nasze duże akcje promocje - powiedział dyrektor generalny Intermarché, Thierry Cotillard, francuskiemu serwisowi JDD. - Nie przewidzieliśmy takiej reakcji, ale nie możemy ponosić odpowiedzialności za zachowanie innych - dodał. Podkreślił również, że Ferrero zatwierdziło zniżkę na Nutellę, mimo iż wcześniej firma oświadczyła, że sieć supermarketów podjęła tę decyzję jednostronnie.

Cotillard spodziewa się, że wkrótce w ogóle nie będzie możliwe wprowadzenie tak atrakcyjnych rabatów. Francuski rząd przygotowuje bowiem ustawę o ograniczeniu wojen cenowych. Supermarkety będą musiały prowadzić działania promocyjne w określonych ramach, gwarantując przyzwoity dochód dla dostawców, głównie rolników. Francuski minister rolnictwa wcześniej wyraził swoje zaniepokojenie obniżkami cen w Intermarché.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum