Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Intermarche rozważa wejście w produkcję wyrobów świeżych

Sieć supermarketów Intermarche myśli o wejściu w produkcję wyrobów świeżych. - Prowadzimy analizy kilku branż, głównie dotyczące produktów świeżych, które dadzą nam odpowiedź na pytanie o celowość podjęcia takich inwestycji. Wobec zmian na rynku wydaje nam się to w dłuższej perspektywie nieuniknione - wyjaśnia w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Daniel Prałat, dyrektor generalny sieci Intermarché.
Reklama

Jak tłumaczy przedstawiciel sieci Intermarché rynek po stronie producentów jest w coraz większym stopniu skoncentrowany. Liczne fuzje i przejęcia prowadzą do eliminowania z rynku mniejszych producentów, którzy nie są w stanie konkurować z międzynarodowymi gigantami.
- W dłuższej perspektywie może to oznaczać, że w niektórych segmentach rynku będziemy skazani na współpracę z jednym lub zaledwie kilkoma producentami. To stwarza ryzyko bardzo nierównej pozycji negocjacyjnej. Pamiętajmy, że najsilniejszą pozycję negocjacyjną mają na rynku nie sieci handlowe, ale duże koncerny dysponujące znanymi brandami lub monopolizujące niektóre segmenty produkcji. Dążąc do zachowania pewnej równowagi należy więc szukać możliwości uniezależnienia się od takiej hegemonii, a jednym z narzędzi może być podjęcie własnej produkcji - tłumaczy Daniel Prałat.

Według informacji serwisu portalspozywczy.pl, francuski operator może rozważać wejście w produkcję m.in. przetworów mleczarskich i mięsnych 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.