Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Intermarche ruszyło z testami nowego konceptu Intermarche Super

Na początku marca w Poznaniu ruszyły testy nowego konceptu supermarketu Intermarche Super. Przed Wielkanocą testy ruszą jeszcze w dwóch sklepach, w tym w Zielonej Górze. Po Wielkanocy do testów dołączy 6 kolejnych placówek. Na podstawie uzyskanych wyników w III kwartale zostanie podjęta decyzja, które z nowych rozwiązań sprawdzają się najlepiej.
Reklama

Od IV kw. 2015 do 2018 roku placówki Intermarche będą przechodziły remodeling. W nowym koncepcie będą otwierane też wszystkie nowo powstające sklepy. Budżet przeznaczony na remodeling nie został podany. Jest to jednak kwota, która zostanie wyasygnowana obok 485 mln zł przeznaczonych na 2015 rok na otwarcia nowych placówek.

Założenia nowego konceptu to bogatsza oferta produktowa, dopasowana do charakterystyki poszczególnych regionów i otoczenia supermarketu, w tym szersza oferta produktów świeżych oraz żywności lokalnej i regionalnej, wypiek pieczywa na miejscu, rozbudowany dział cukierni (170 referencji ciast), szeroka oferta produktów wędliniarskich z własnej wędzarni oraz mięs z rozbioru na miejscu, rozbudowana oferta dań gotowych i produktów na wynos (food to go).

W sklepie pojawią się dedykowane strefy produktowe, nowe meble i sposób ekspozycji produktów. W nowym formacie zastosowane zostaną rozwiązania zmniejszające zużycie energii: meble chłodnicze i mroźnicze z zamkniętymi drzwiami bądź pokrywami, urządzenia sterowane elektronicznie z wbudowanymi energooszczędnymi wentylatorami, oświetlenie LED.

Dzięki tym zmianom sieć chce powiększyć grono klientów,  zwiększyć obroty w placówkach i zmniejszyć koszty ich funkcjonowania. Zdaniem przedstawicieli sieci jest to perspektywiczny format, stworzony na lata, który odpowiada na obecne trendy (zainteresowanie  zdrowym stylem  życia i gotowaniem).  Jak podaje prezes Intermarche Krzysztof Waligórski programy telewizyjne o gotowaniu ogląda obecnie 2 mln Polaków.

W ramach projektu wspierającego  sprzedaż w sieci  Intermarche powstał projekt Atelier Intermarche, w ramach którego będzie działała strona z przepisami kulinarmymi Michela Rotha, byłego szefa kuchni w hotelu Ritz i poradami  dotyczącymi ułożenia zastawy, czy doboru wina do potraw.  Ze strony będzie też można ściagnąć aplikację z listą zakupową, produktów potrzebnych do przygotowania danej potrawy,  w tym  marek własnych Intermarche. Sieć liczy,  że projekt ten pozwoli na  zwiekszenie lojalności  zakupowej klientów.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.