Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Internauci wchodzą w interakcje z markami, bo oczekują od nich porad

Użytkownicy internetu jako powód wchodzenia w interakcję z markami w sieci wskazują możliwość otrzymania pomocy lub rady – wynika z raportu Wave 9, przygotowanego przez dom mediowy UM (IPG Mediabrands) - podaje press.pl
Reklama

Pomocy lub rady w kontaktach z markami oczekuje 40,6 proc. polskich respondentów. 39 proc. badanych do nawiązania kontaktu z marką motywuje chęć uzyskania najnowszych informacji na temat produktów, a 37,3 proc. - możliwość dowiedzenia się czegoś nowego. 26,4 proc. respondentów chce wyrażać swoje poglądy i dzielić się doświadczeniami, 23,6 proc. osób odpowiedziało, że chce mieć możliwość wpływu na powstające produkty, a tylko 14,8 proc. wymienia chęć zrelaksowania się.

Według raportu dla ponad 40 proc. polskich użytkowników internetu media społecznościowe są nieodłączną częścią życia, a 36 proc. zaobserwowało u siebie zjawisko FOMO (lęk przed pominięciem czegoś).
Najczęstszymi aktywnościami Polaków w mediach społecznościowych są: oglądanie filmów (ponad 50 proc. wskazań) i przeglądanie profili znajomych (46,9 proc.) - podaje press.pl 

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.