PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

Intersport: Obroty w maju niższe o 23 proc.

Autor: wnp.pl 2 czerwca 2020 12:06

W maju 2020 r. dynamika obrotów w sklepach spółki Intersport była o 23 proc. mniejsza rok do roku. Największe spadki dotyczyły sprzedaży w sklepach stacjonarnych, ale mocno wzrosła sprzedaż w internecie. W drugiej połowie miesiąca trend sprzedaży ulegał stopniowej poprawie.

W okresie od 4 do 17 maja 2020 r. Intersport odnotował rok do roku w sklepach porównywalnych 39 proc. spadek obrotów oraz o 41 proc. mniejszy traffic. Dynamika sprzedaży za pośrednictwem kanału e-commerce wzrosła w tym okresie o 145 proc.

Z kolei w okresie od 18 do 31 maja 2020 r. trend sprzedaży uległ stopniowej poprawie. Spółka odnotowała rok do roku w sklepach porównywalnych 34 proc. spadek obrotów oraz o 36 proc. mniejszy traffic – co oznacza wzrost parametrów sprzedaży o 5 proc, Dynamika sprzedaży za pośrednictwem kanału e-commerce wzrosła w tym okresie o 99 proc.

Analizując cztery pełne tygodnie maja 2020 r. spółka odnotowała w sklepach stacjonarnych spadek obrotów o 36 proc. i mniejszy o 39 proc. traffic w porównaniu do analogicznych tygodni ubiegłego roku. Dynamika sprzedaży za pośrednictwem kanału e-commerce wzrosła w tym okresie o 120 proc.

Łącznie w pierwszych czterech tygodniach maja 2020 r. dynamika obrotów w sklepach stacjonarnych i e-commerce była o 23 proc. mniejsza rok do roku.

Od 4 maja 2020 r. sieć Intersport Polska prowadzi działalność w 32 sklepach własnych, w tym w 31 w centrach handlowych i 1 wolnostojący.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6339
Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    5,32

  • Śr

    4,49

  • Min

    3,87

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.