PARTNERZY PORTALU
  • Partner portalu: EY
  • Partner portalu

Intersport planuje zwiększyć średnią wartość paragonu o 25 proc.

Autor: PAP 29 lutego 2020 08:33

Intersport planuje zwiększyć średnią wartość paragonu o 25 proc. fot. sklep Intersport

Zarząd Intersport Polska przyjął strategię na lata 2020-2024, która zakłada m.in. wypracowanie w roku obrotowym 2023/24 obrotu na poziomie 300 mln zł, marży EBITDA na poziomie 8 proc. oraz 15 proc. udziału e-commerce w ogólnej sprzedaży - podała spółka w prezentacji.

Intersport podał, że wzrost obrotu o ponad 100 mln zł ma nastąpić dzięki wzrostom w kanale e-commerce, wzrostowi sprzedaży na sklepach LFL i przejęciu sieci sklepów 4Faces.

Strategia zakłada także wzrost marży do poziomu 43 proc., w tym marek strategicznych na poziomie 40 proc., a marek własnych 55 proc. poprzez rozwój kluczowych kategorii całorocznych, wzrost średniej ceny sprzedaży (o ponad 25 proc.) oraz stabilny udział marek własnych (około 20 proc.).

Intersport chce także pozyskać dodatkowe środki na rozwój - do 20 mln zł, dzięki podwyższeniu kapitału zakładowego spółki poprzez nową emisję akcji serii H, zoptymalizować poziom zapasów oraz zapewnić finansowanie kredytem bankowym.

Ponadto, spółka zamierza zoptymalizować działania logistyczne w celu poprawy rotacji zapasów i szybszej alokacji produktów do poszczególnych kanałów sprzedaży.

Intersport planuje zwiększyć sprzedaż w sklepach stacjonarnych dzięki m.in. zwiększeniu efektywności obsługi, w tym wzrost współczynnika konwersji o 2 p.p. i wzrost średniej wartości paragonu o ponad 25 proc.

Planowane zwiększenie sprzedaży w e-commerce ma nastąpić dzięki m.in. nowej platformie, która poprawi doświadczenia zakupowe klienta oraz uprości wewnętrzne procesy obsługi sklepu internetowego.

Intersport podał, że chce być liderem w kategorii sportowych produktów premium, skupiając się na najlepszych markach i ekskluzywnych towarach wysokiej jakości. (PAP Biznes)

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6176
Ilość aktualnych ofert: 513107

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.