PARTNER PORTALU

Intersport z nową radą dyrektorów będzie rozwijać omnichannel

Autor: EK 19 kwietnia 2021 12:44

Intersport z nową radą dyrektorów będzie rozwijać omnichannel fot. rada dyrektorów Intersport

Agata Prorok, Robert Wiśniewski, Tomasz Matonóg, Justyna Kawa i Paweł Holik z nowymi stanowiskami w INTERSPORT Polska SA. Nadrzędnym celem zarządu spółki oraz nowopowołanej rady dyrektorów jest weryfikacja przyjętego modelu biznesowego i rewitalizacja kluczowych procesów, wpisujących się w trend omnichanelowego handlu detalicznego.

Za zarządzanie ofertą produktową, obejmując stanowisko dyrektora ds. oferty, odpowiadać będzie Justyna Kawa. W zawodowym portfolio posiada projekty realizowane dla firm: LPP, 4F i SMYK. Justyna Kawa z branżą retail związana jest od 15 lat.
Nowym dyrektorem marketingu została Agata Prorok, która w przeszłości pracowała dla takich firm jak: Suunto (Brand Manager), Showroomprive.com (Brand Manager) i W. Kruk (Marketing Digital Manager). Agata Prorok odpowiedzialna będzie za kierowanie zespołem marketingu oraz za wdrożenie spójnej strategii komunikacji marki.
Za rozwój technologii oraz zarządzanie zespołem IT odpowiada obejmujący stanowisko dyrektora IT Robert Wiśniewski, który ma 15-letnie doświadczenie zawodowe, w tym ponad 10-letnie na stanowiskach managerskich. Zarządzał strategicznymi projektami dla klientów z sektora bankowego i finansowego – Alior Bank, Deutsche Bank Polska, BNP Paribas Bank Polska SA, Santander Bank Polska czy Bank PKO BP.
Natomiast funkcję dyrektora sektora e-commerce obejmuje Tomasz Matonóg. Wnosi on do spółki wcześniejsze doświadczenie zawodowe z pracy w firmie Badura, w której odpowiadał za rozwój e-commerce.
Kolejnym członkiem rady dyrektorów jest Paweł Holik, który od ponad 15 lat piastował stanowiska związane z zarządzaniem finansami, ma też doświadczenie w branży retail –  w segmencie sport i fashion. Pracował m.in. dla: Marketing Investment Group SA (marki Sizzer, Timberland, 50Style, TXM SA) czy ostatnio OTCF SA (marki 4F, OUTHORN), gdzie pełnił rolę dyrektora finansowego.

- Dążenie do rozwoju omnichannel wiążę się nierozerwalnie z dynamicznym rozwojem kanału e-commerce, wymianą środowisk IT oraz pełną digitalizacją. Każdy z nas ma jasno zdefiniowane cele – dzięki współpracy i zaangażowaniu chcemy je osiągnąć jak najszybciej – wyjaśnia Marek Kaczmarek, prezes zarządu INTERSPORT Polska S.A.
W najbliższym czasie spółka skupiać się będzie na weryfikacji przyjętej strategii biznesowej,

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8993
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    5,29

  • Śr

    4,66

  • Min

    3,99

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.