Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

iPhone X bez czytnika linii papilarnych. Płatności uwierzytelni spojrzenie

iPhone X nie ma już fizycznego przycisku i czytnika linii papilarnych. Firma w imię powiększenia ekranu zrezygnowała z funkcji, która zabezpieczała płatności Apple Pay. Teraz do uwierzytelnienia użytkownika wystarczyć ma spojrzenie - czytamy na portalu Bankier.pl.
Reklama

Potwierdziły się wcześniejsze doniesienia o zmianie podejścia firmy do biometrii – iPhone X jest pierwszym urządzeniem, które nie ma fizycznego przycisku z przodu obudowy. Zmiana pozwoliła na powiększenie ekranu do przekątnej 5,8 cali, a wyświetlacz zajmuje teraz prawie cały front smartfona - informuje Bankier.pl.

W iPhone X Touch ID zastąpiono Face ID. Aby zapłacić zbliżeniowo w sklepie, trzeba będzie dwukrotnie nacisnąć znajdujący się z boku urządzenia, a następnie spojrzeć na ekran i zbliżyć telefon do terminala. Face ID to mechanizm rozpoznawania twarzy wykorzystujący projektor korzystający z pasma podczerwieni. Umieszczony nad ekranem sensor wyświetla składającą się z 30 tys. punktów siatkę i w ten sposób uzyskuje obraz osoby trzymającej smartfona. Mapa jest trójwymiarowa, co ma zwiększyć precyzję identyfikacji.

Więcej na Bankier.pl

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.