Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Jabłka będą promowały markę własną proszku "Tak" PGD Polska

PGD Polska wprowadza na rynek proszek "Tak". W jego kampanii promocyjnej zostanie wykorzystany symbol polskich jabłek. - Jabłko użyte do wsparcia sprzedaży proszków Tak, nie jest tylko gratisem, jest symbolem poparcia dla polskich sadowników, poparcia, którego potrzebują po wprowadzeniu przez Rosję embarga na zakup polskich jabłek - napisał w komunikacie Janusz Krupa, dyrektor handlowy PGD Polska.
Reklama

Użycie tych owoców do promocji "Taka", jest elementem strategii marek Wyłącznych PGD Polska, strategii opartej na patriotyzmie gospodarczym. Rynek tradycyjny jest dewastowany przez sieci międzynarodowe, czy to hiperów, superów czy dyskontów. Polski detal powinien bardzo szybko przebudować asortyment, który sprzedaje. W sytuacji gdzie markowy papier toaletowy, płyn do naczyń czy proszek do prania w dyskoncie jest dużo tańszy, jak ten sam produkt u niego w sklepie, powinien zrezygnować lub ograniczyć u siebie obecność tych produktów. Powinien wybrać produkty, które są tej samej jakości, ale na których mało, że nie będzie cenowo przegrywał z dyskontem, to z nim wygra - czytamy dalej w komunikacie PGD Polska.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.