Jacobs wprowadza na rynek nową kawę
W poniedziałek 11 lipca wystartowała kampania reklamowa JDE promująca nową kawę mieloną: Jacobs Gold. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.

Kampanią reklamową Jacobs wprowadza na rynek nową kawę fot. mat. prasowe
Reklama
Jacobs Gold to zupełnie nowa propozycja w portfolio marki. Wprowadzeniu na rynek nowej kawy towarzyszy specjalna kampania marketingowa. JDE kawa Jacobs Gold promowana jest z wykorzystaniem spotów emitowanych w TV, kanałów digital (YouTube, portale horyzontalne, aplikacje gazetkowe), social mediów (Facebook, Instagram), jak również materiałów POS w sklepach stacjonarnych. Kampania potrwa do 18.09.2022.
Działania od strony mediowej realizowane są przez agencję mediową Havas Media, produkcję telewizyjnego spotu sponsorskiego zrealizowała agencja Saatchi & Saatchi za kreacje digitalowe odpowiedzialna była zaś agencja Hercules Transforming Communication.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa
regulamin.
Reklama