Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Jacobs wprowadza na rynek nową kawę

W poniedziałek 11 lipca wystartowała kampania reklamowa JDE promująca nową kawę mieloną: Jacobs Gold. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.
Reklama

Jacobs Gold to zupełnie nowa propozycja w portfolio marki. Wprowadzeniu na rynek nowej kawy towarzyszy specjalna kampania marketingowa. JDE kawa Jacobs Gold promowana jest z wykorzystaniem spotów emitowanych w TV, kanałów digital (YouTube, portale horyzontalne, aplikacje gazetkowe), social mediów (Facebook, Instagram), jak również materiałów POS w sklepach stacjonarnych. Kampania potrwa do 18.09.2022.

Działania od strony mediowej realizowane są przez agencję mediową Havas Media, produkcję telewizyjnego spotu sponsorskiego zrealizowała agencja Saatchi & Saatchi za kreacje digitalowe odpowiedzialna była zaś agencja Hercules Transforming Communication.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum