Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Jak druk reklamowy napędza sukces?

Promocja firmy to wymagające zadanie. Konieczna jest wiedza, profesjonalizm oraz spora doza kreatywności. Zmieniające się podejście do marketingu drukowanego sprawia, że firmy coraz częściej dostrzegają jego zalety i chętnie wspierają nim swoje kampanie digitalowe. Jeżeli masz pomysł na swój drukowany produkt, to teraz jedynie potrzebujesz profesjonalnej drukarni. W Colours Factory drukujemy dla biznesu od ponad 15 lat i chętnie podzielimy się z Tobą naszą wiedzą i doświadczeniem.

Firmy coraz częściej doceniają zalety marketingu drukowanego i uznają go za niezbędną taktykę. Spersonalizowane materiały drukowane pomagają przyciągnąć nowych klientów, zwiększają świadomość i lojalność wobec marki, a także pozwalają uzyskać zwrot z inwestycji. Na rozwój marketingu drukowanego znaczący wpływ mają coraz bardziej rygorystyczne zasady ochrony danych osobowych. W tym kontekście reklamy drukowane pozwalają ominąć ten aspekt, a ponadto zapewniają dostęp do ściśle ukierunkowanych segmentów odbiorców.


Drukowane materiały reklamowe stosują nawet najwięksi rynkowi gracze. W Colours Factory pracujemy z sieciami handlowymi, firmami produkcyjnymi oraz agencjami marketingowymi. Wspieramy również mniejsze firmy i pomagamy im rozwinąć swój potencjał. Pomimo tego, że świat cyfrowy mocno przykuwa uwagę odbiorców, drukujemy produkty, które pomagają rozwijać biznes naszych klientów. 

Jeżeli potrzebujesz pomocy w stworzeniu swoich materiałów drukowanych, skontaktuj się z nami. Razem wybierzemy najlepsze rozwiązania, technologie i surowce. 

Sprawdź też, dlaczego warto uwzględniać drukowane materiały marketingowe w swoich strategiach!


5 najważniejszych zalet materiałów drukowanych 

Promowanie firmy w internecie stało się obecnie podstawową strategią marketingową, która ma zapewnić jej zrównoważony rozwój. Ten trend jest dziś tak powszechny, że posiadanie rzeczywistego wsparcia, w postaci namacalnych materiałów reklamowych, może znacząco zwiększyć przewagę konkurencyjną Twojej firmy. Marketing drukowany ma wiele zalet, którymi nie może pochwalić się jego internetowy odpowiednik. 

1. Wzmacniają wiarygodność Twojej marki

Jako że obecnie większość działań marketingowych i sprzedażowych przeniosła się do świata wirtualnego, klienci często nie mają fizycznego kontaktu z firmą. Jednak materiały drukowane zmieniają ten stan rzeczy. Dzięki swojej fizyczności i namacalności budują wiarygodność marki i zaufanie wśród klientów. Badania pokazały, że 75% odbiorców zapamiętuje więcej szczegółów z komunikatów przedstawionych na papierze. A to wszystko dlatego, że drukowane reklamy wywołują zupełnie inne aktywności w sferze naszego mózgu.

2. Uzupełniają Twoją strategię marketingową

Zintegrowane i wielokanałowe działania marketingowe znacznie zwiększają potencjał i efektywność digitalowych strategii marketingowych. Twoi klienci spędzają dużo czasu w internecie, jednak mnogość komunikatów i informacji w social mediach sprawia, że trudno jest utrzymać ich zaangażowanie i uwagę. Fizyczne materiały drukowane, takie jak ulotki, plakaty reklamowe, katalogi czy broszury, zwiększają Twoją szansę, nie tylko na bycie zauważonym, ale przede wszystkim zapamiętanym. Komunikaty przedstawiane na materiałach drukowanych są łatwiejsze w odbiorze, a co za tym idzie, mają znaczący wpływ na zwiększenie sprzedaży. 

3. Wspierają Twoją obecność w internecie

Obecność firmy w internecie ma kluczowe znaczenie dla biznesu. Digital marketing to potężne narzędzie, a wsparcie tych działań drukowanymi materiałami marketingowymi pozwala zwiększać efektywność Twojej strategii marketingowej. Drukowane materiały reklamowe wzmacniają przekaz Twojej firmy, a co więcej, dają możliwość tworzenia kreatywnych, dostosowanych do danej grupy odbiorców promocji. Dla 51% badanych odbiorców komunikat w formie papierowych materiałów drukowanych jest dużo bardziej zachęcający do zakupów. 

4. Pobudzają zmysły

Firmy, które nie mają fizycznego kontaktu z klientem, szczególnie doceniają wpływ materiałów drukowanych. Oddziaływanie na zmysły klientów jest ważnym czynnikiem w każdej strategii marketingowej, a papier wywołuje znacznie więcej emocji niż cyfrowy obrazek. Korzystanie z materiałów drukowanych w kampaniach marketingowych pozwala na fizyczną interakcję marki z klientami.

5. Wyróżniają Cię spośród konkurencji

Walka toczy się o przyciągnięcie uwagi i wyróżnienie się spośród sporej konkurencji, a to może Ci zapewnić przemyślana strategia marketingowa z użyciem drukowanych materiałów. Wysokiej jakości, dobrze zaprojektowane materiały reklamowe z pewnością przyniosą zamierzone efekty. Wykorzystaj siłę druku i fizyczność papieru, aby zbudować przewagę konkurencyjną.

Masz strategię i pomysł na produkt? My zajmiemy się resztą!

fot. Gracjan Donarski


BIO autora

Sebastian Śnieciński CMO w Grupie Colours Factory, tworzy i wdraża strategie osnute planami dla marek takich jak Drukomat.pl i Colours Factory. Lubi ludzi, dźwięki, fotografie, nowe media i technologie. Od zawsze uzależniony od kreatywnej pracy, muzyki, a od jakiegoś czasu też od Instagrama.
Sebastian Śnieciński CMO w Grupie Colours Factory, tworzy i wdraża strategie osnute planami dla marek takich jak Drukomat.pl i Colours Factory. Lubi ludzi, dźwięki, fotografie, nowe media i technologie. Od zawsze uzależniony od kreatywnej pracy, muzyki, a od jakiegoś czasu też od Instagrama.
 

 

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum