PARTNERZY PORTALU
  • Partner portalu: EY
  • Partner portalu
  • Partner portalu

Jak Polacy kupują FMCG? Znają kilka marek i są im wierni

Autor: pr, dlahandlu.pl 14 listopada 2019 15:18

Jak Polacy kupują FMCG? Znają kilka marek i są im wierni Fot. pixabay.com

Polscy konsumenci są bardzo przywiązani do kilku znanych im marek FMCG i niechętnie próbują czegoś nowego.

Wyróżnialna komunikacja to podstawa, ale liczy się także to, co marka o sobie mówi, a może nawet bardziej, to co ludzie o tej marce mówią. Rekomendacje, opinie znalezione w internecie to jeden z najważniejszych czynników, które mogą nas przekonać do zakupu czegoś nowego.
- Zdaniem respondentów, w przypadku płynu do mycia naczyń, szamponu czy pasty do zębów kluczowe jest przekonanie o skuteczności produktu, a w mydłach i płynach do kąpieli – przyjemność stosowania (zapach, konsystencja itp.). I w tej skuteczności lub przyjemności stosowania powinniśmy upatrywać szans na odbicie konsumenta – mówi szef z frii.cc, tym bardziej, że badani chętnie deklarowali, że kupiliby zamiennik, jeśli tylko oferowałby podobną skuteczność w niższej cenie.

Cena, jest tutaj kluczowym czynnikiem, bo to właśnie promocja cenowa jest wskazywana jako najczęstszy powód decyzji o zakupie marki innej niż zawsze. - To dlatego, szczególnie dla rynkowych challengerów tak ważne jest, by oferować na wejściu atrakcyjne promocje cenowe albo darmowe próbki, które pozwolą ludziom przełamać nieufność i przetestować skuteczność produktu na własnej skórze - mówi CEO SW Research.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7745
Ilość aktualnych ofert: 472067

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.