PARTNER PORTALU

Jak współpracować z influencerami?

www.portalspozywczy.pl 29 kwietnia 2021 12:19

Gdy nowi influencerzy pojawiają się na rynku niezwykle szybko, ważne są wiarygodność i ugruntowana pozycja, a także wspólny cel - z Eweliną Radowicz, CEO, Head of Public Relations w agencji Pitted Cherries rozmawia Olimpia Wolf.

Na ile współpraca influencerami i innymi liderami opinii pomaga sieciom handlowym i markom spożywczym kształtować swój wizerunek, markę oraz wpływać na wzrost sprzedaży produktów?

Ewelina Radowicz: Influencer, który jest dobrze dopasowany do wartości danej sieci handlowej czy marki, może tylko pomóc i pośrednio lub bezpośrednio wpłynąć na wzrost sprzedaży produktów. Znakomitym przykładem jest kucharz Karol Okrasa i jego współpraca z Lidl Polska. Pięknie wydane książki z przepisami, m.in. we współpracy z Pascalem Brodnickim czy Darią Ładochą, bezpośrednio wpływały na zwiększenie sprzedaży. Wystarczył prosty program lojalnościowy - zbierania naklejek za określoną wartość zakupów, które następnie były wymieniane na wyżej wspomniane publikacje. Ostatnio głośno jest również o współpracy Lodów Koral z YouTuberami - Frizem i jego Ekipą. W tym przypadku mówimy o specjalnej serii produktów, która bardzo szybko zniknęła ze sklepowych półek. Dodatkowo opakowania po lodach krążą obecnie na portalach aukcyjnych! Mówiąc o sprzedaży produktów istotna jest nie tylko „znana twarz”, ale i takie czynniki, jak jakość danego produktu, cena i dopasowanie do grupy docelowej. Wiele produktów rekomendowanych przez gwiazdy posiadało tak wysoką cenę, że współpraca nie była dla marki ani owocna ani rentowna.

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8878

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    4,95

  • Śr

    3,86

  • Min

    3,10

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.