Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Jakich benefitów chcą dzisiaj pracownicy handlu?

Poprzedni rok dla branży handlowej był szczególnym wyzwaniem. Czym „kupić” dobrych handlowców i jak stworzyć satysfakcjonującą dla nich ofertę pracowniczą?
Reklama

Firma Antal, organizator rankingu Najbardziej Pożądanych Pracodawców, przeprowadziła badanie, aby przeanalizować i dowiedzieć się, jakie są oczekiwania i potrzeby osób specjalizujących się w handlu jeśli chodzi o benefity pozapłacowe.

Potrzeby pracowników

Za sprawą pandemii słowo „elastyczność” zostało odmienione przez wszystkie przypadki. Nie dziwi więc, że na szczycie potrzeb pracowników handlowych znalazł się elastyczny czas pracy – stawia na niego aż 69,2 proc. ankietowanych. Niewiele mniej, bo 61,5 proc., chciałoby mieć także możliwość pracy zdalnej. Te preferencje są zdecydowanie odpowiedzią na potrzebę zapewnienia równowagi między bezkontaktową a kompleksową obsługą.

Pierwsza piątka najbardziej pożądanych benefitów nasuwa wniosek, że pracownicy branży handlowej chcą cieszyć się dobrym zdrowiem. Ankietowani zwracają uwagę, czy pracodawca oferuje pakiet prywatnej opieki medycznej – oczekuje go aż 65,9% proc. pytanych, a 57,7 proc. chciałoby nim objąć także członków swoich rodzin.

Wyniki sprzedażowe w handlu często są premiowane. Nie dziwi więc, że w odpowiedziach badanych znalazły się dodatkowe premie i bonusy, które niezaprzeczalnie motywują do pracy. Wskazywało je 61,5 proc. respondentów. Połowa ankietowanych chciałaby natomiast dofinansowania do ubezpieczenia na życie oraz prezentów i bonów świątecznych, a niewiele mniej (46,2 proc.) oczekuje od pracodawcy wsparcia w formie dofinansowania do wakacji.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.