PARTNERZY PORTALU

Jakie wydarzenia nakręcają footfall galerii handlowych?

Property News 13 października 2018 11:21

Jakie wydarzenia nakręcają footfall galerii handlowych? Grzegorz Motak, prezes Event World, jednej z czołowych agencji eventowych w Polsce obsługujących rynek centrów handlowych

Galerie handlowe wkroczyły w erę 4.0. Zatem etap malowania dziecięcych buzi dla zabawy już przeminął. Teraz eventy w centrach handlowych są naszpikowane technologią. Analogowym wyjątkiem jest pszczółka Maja, bo jej targetem są maluszki, które uwielbiają się do niej przytulać. Maskotka bije rekordy popularności. - Kalendarz ma wypełniony tak, że są już rezerwacje na przyszłoroczny Dzień Dziecka – przyznaje Grzegorz Motak, prezes Event World, jednej z czołowych agencji eventowych w Polsce obsługujących rynek centrów handlowych.

Bardzo popularnym trendem rozrywkowym w centrach handlowych są wystawy. Event World nawet szykuje na przyszły rok hit filmowy? 

Grzegorz Motak prezes Event World: Coraz częściej galerie handlowe się o to pytają. Sądzę, że jest to w jakimś stopniu odpowiedź na zamknięte niedziele. Wystawa trwa na przykład trzy tygodnie, więc dla nas jest to jakaś rekompensata za wolne niedziele. Mamy w swoim portfolio m.in. wystawę edukacyjną, coś w rodzaju „Centrum Kopernika w pigułce”. Na zakończenie ekspozycji organizujemy weekend naukowców, podczas którego eksperci od chemii i fizyki przeprowadzają z dziećmi różne doświadczenia naukowe. Jeśli chodzi o wystawę filmową, to pracujemy nad sprowadzeniem jej z drugiego końca Europy do Polski. Składa się z 30 eksponatów filmowych, w połowie oryginalnych, takich jak na przykład zbroja Russella Crowe’a z Gladiatora. Planujemy jej premierę w Polsce w przyszłym roku.

Więcej na propertynews.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10769
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.