Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Jakie wydarzenia nakręcają footfall galerii handlowych?

Galerie handlowe wkroczyły w erę 4.0. Zatem etap malowania dziecięcych buzi dla zabawy już przeminął. Teraz eventy w centrach handlowych są naszpikowane technologią. Analogowym wyjątkiem jest pszczółka Maja, bo jej targetem są maluszki, które uwielbiają się do niej przytulać. Maskotka bije rekordy popularności. - Kalendarz ma wypełniony tak, że są już rezerwacje na przyszłoroczny Dzień Dziecka – przyznaje Grzegorz Motak, prezes Event World, jednej z czołowych agencji eventowych w Polsce obsługujących rynek centrów handlowych.
Reklama

Bardzo popularnym trendem rozrywkowym w centrach handlowych są wystawy. Event World nawet szykuje na przyszły rok hit filmowy? 

Grzegorz Motak prezes Event World: Coraz częściej galerie handlowe się o to pytają. Sądzę, że jest to w jakimś stopniu odpowiedź na zamknięte niedziele. Wystawa trwa na przykład trzy tygodnie, więc dla nas jest to jakaś rekompensata za wolne niedziele. Mamy w swoim portfolio m.in. wystawę edukacyjną, coś w rodzaju „Centrum Kopernika w pigułce”. Na zakończenie ekspozycji organizujemy weekend naukowców, podczas którego eksperci od chemii i fizyki przeprowadzają z dziećmi różne doświadczenia naukowe. Jeśli chodzi o wystawę filmową, to pracujemy nad sprowadzeniem jej z drugiego końca Europy do Polski. Składa się z 30 eksponatów filmowych, w połowie oryginalnych, takich jak na przykład zbroja Russella Crowe’a z Gladiatora. Planujemy jej premierę w Polsce w przyszłym roku.

Więcej na propertynews.pl

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum