Jakie wyniki osiągnęła Grupa Dixy, kiedy kierował nią były szef Biedronki?
Sprzedaż rosyjskiego detalisty Dixy Group wzrosła w ciągu ostatnich 12 miesięcy o 14 proc. do 311,2 mld rubli (4,8 mld euro). Wzrost sprzedaży LfL wyniósł 4,4 proc.

Fot. Adobe Stock. Data dodania zdjęcia 4 listopada 2022
Reklama
W 2016 roku detalista otworzył 94 sklepy (952,532 metrów kwadratowych). Średni koszyk zakupowy wzrósł do 3,5 proc.
Sieć Dixy zanotowała wzrost o 15,1 proc. rdr, Victoria o 12,7 proc., a Megamart o 6,9 proc.
W samym czwartym kwartale łączne przychody Grupy wzrosły o 4,2 proc. LfL do 78,1 mld rubli (z czego Dixy urosło o 2,9 proc. do 62,1 mld RUB).
Pod koniec grudnia ubiegłego roku sieć prowadziła 2,802 sklepów, w tym 2,646 Dixy, 116 sklepów Victoria i 40 MegaMart.
Przypomnijmy, że niedawno sieć podała informację o wyborze nowego zarządu. Tym samy po niecałym roku z firmy odeszli Pedro Pereira da Silva (był szef Biedronki) i Julio Marques Duarte (były wiceprezes Żabki).
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa
regulamin.
Reklama