Jantoń współpracuje z Robertem Makłowiczem. Linia win Selekcja Makłowicz na BP będzie rozwijana

Planowane są także nowe, wspólne projekty. Kontrakt obejmuje również współpracę marketingową, w ramach której firma Jantoń posiada wyłączność na wykorzystanie wizerunku Roberta i Mikołaja Makłowiczów w zakresie wina. - Jestem przekonany, że projekt ten wpłynie zarówno na wzrost rynku, jak i kulturę picia wina w Polsce – mówi Jakub Nowak, prezes zarządu Jantoń.
Umowa firmy Jantoń oraz Roberta i Mikołaja Makłowiczów zakłada współpracę w wielu obszarach. Planowany jest dynamiczny rozwój marki Wino Makłowicz. Będzie ona oferować branży HoReCa specjalnie dobraną przez Roberta i Mikołaja Makłowiczów kartę win. Klienci, którzy się na nią zdecydują, będą mogli czerpać z połączenia doświadczeń winiarskich oraz z ogromnej wiedzy kulinarnej autorów. Jednocześnie rozwijana będzie oferta win na stacjach BP pod marką Selekcja Makłowicz. W ramach nowych wspólnych działań przygotowana zostanie m.in. propozycja dla rynku detalicznego.
– Współpraca z firmą Jantoń pozwoli dotrzeć z naszym przesłaniem i naszą ofertą do nieporównywalnie większej liczby odbiorców - powiedział Robert Makłowicz.
Nowa inicjatywa to jeden z elementów strategii, w ramach której firma Jantoń chce rozwijać ofertę
w zakresie jakościowych win gronowych. – Projekt ten inicjuje działania, które w przyszłości pozwolą nam na zostanie liderem w tej kategorii. Mamy rozległe plany w tym zakresie – wyjaśnia Jakub Nowak, prezes firmy Jantoń. – W ramach naszej strategii planujemy bowiem dalsze akwizycje, które umożliwią nam rozbudowę asortymentu win gronowych.
Jantoń S.A. Sp.K. powstała w 1976 roku.