Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

JBW Browar będzie produkować piwa dla sieci handlowych i HoReCa

JABEERWOCKY® to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek piwnych polskiego kraftu. Teraz rusza z własnym browarem. Za inicjatywą stoją Rafał Kowalczyk, który jest właścicielem marki JABEERWOCKY oraz Piotr Wypych, który od wielu lat uczestniczy przy browarniczych inicjatywach w całej Polsce.
Reklama

Właściciele planują start browaru na ostatni kwartał 2020 roku. Jego sercem będzie warzelnia o wybiciu 40hl i tankach o tej samej wielkości. Jednorazowa wielkość partii gwarantuje różnorodność oferty i elastyczność w obsłudze klientów hurtowych, sieci handlowych i rynku HoReCa oraz eksportu.

Ich piwa już można spotkać na polskim rynku. Od 2019 roku warzą piwa kontraktowo, aby mieć już wypracowaną siatkę dystrybucyjną na terenie Polski. W ofercie znajdują się piwa w klasycznych ale nowofalowych stylach. Na rynek zostały wypuszczone takie piwa jak: Bohater (German Lager), Autochton (New Zealand Pilsner), Youbell, (Bezalkoholowe piwo z dodatkiem mango i marakuji), Aparat (American Pale Ale), Drunkula (American India Pale Ale) oraz ADDH Syndrom (Dry Hopped American India Pale Ale)

W pierwszym roku sprzedaży, piwa pojawiły się w części sieci Carrefour. Gdzie dostępne są piwa (Bohater, Youbell, Aparat, Drunkula i Addh Syndrom).  Kolejno  pierwszym kwartale 2020 roku, browar podjął współpracę z EuroCash Market. Browar prowadzi również systematyczną sprzedaż z kilkoma czołowymi hurtowniami dystrybuującymi piwa rzemieślnicze. 

Plany JABEERWOCKY® to również dalszy rozwój sieci własnych pubów oraz przestrzeni eventowej na 1 ha działce wokół browaru.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum