Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Jeronimo Martins wdraża program naprawczy

Wyniki Biedronki w pierwszym półroczu wypadły poniżej naszych oczekiwań. W związku z tym podjęliśmy już kroki, aby przywrócić sieci satysfakcjonujący poziom sprzedaży like-for-like, oraz zagwarantować firmie utrzymanie pozycji lidera rynku handlu w przyszłości - mówi Pedro Soares dos Santos, CEO Jeronimo Martins.
Reklama
Zdaniem szefa Jeronimo Martins, skutki działań naprawczych będą widoczne w wynikach firmy za cały 2014 r. - Jest całkowicie przekonany, że Biedronka nadal dysponuje ogromną siłą konkurencyjną, oraz posiada znaczący potencjał rozwojowy - podkreśla Pedro Soares dos Santos. Zwraca też uwagę, że w Polsce rynek handlowy jest w ostatnim czasie bardzo wymagający, ze względu na silne działania promocyjne rywalizujących ze sobą sieci handlowych.
W pierwszym półroczu sprzedaż sieci Biedronka wzrosła o 9,1 proc. (w złotych) i wyniosła 4 mld euro. W ujęciu LfL sprzedaż sieci spadła o 1,2 proc. Udział Biedronki w skonsolidowanym wzrośnie wskaźnika EBITDA dla właściciela sieci, czyli spółki Jeronimo Martins spadł o 7 proc.
Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.