Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Jerzy Dudek w kampanii produktów Ferrero Polska

Ferrero Polska rozpoczęło akcję promocyjną swoich produktów Kinder, Duplo i Nutella obejmującą m.in. loterię konsumencką. Twarzą kampanii jest Jerzy Dudek - podają Wirtualnemedia.pl.
Reklama

Loterią objęte są marki Kinder, Duplo i Nutella. Zakup każdego z nich premiowany jest określoną liczbą punktów - należy ich zebrać łącznie 60, zachować fragmenty opakowań tych produktów, a następnie zarejestrować swoje zgłoszenie na stronie mistrzowskietowarzystwo.pl .

Nagrodami w loterii są rękawice piłkarskie, plecaki, piłki, pufy, gry piłkarzyki oraz - jako nagrody główne - bilety na rodzinne kibicowanie z Jerzym Dudkiem. Loteria trwa od początku lutego br. do końca maja br.

Promocja konsumencka ma być wsparta kampanią reklamową w mediach z udziałem Jerzego Dudka. Z informacji Wirtualnemedia.pl wynika, że będzie prowadzona m.in. w telewizji, prasie, radiu, internecie i na outdoorze.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum