Jerzy Mazgaj wierzy w dwucyfrowy wzrost sprzedaży Grupy Alma

Autor: PAP 8 lutego 2011 09:14

Alma Market zakończyła 2010 rok zyskiem, a w tym roku ma nadzieję na dwucyfrową dynamikę wzrostu przychodów na poziomie like-for-like - powiedział Jerzy Mazgaj, prezes Alma Market.

"Spodziewamy się, że wszystkie spółki z grupy (Alma, Paradise, Krakowski Kredens i Krakchemia) przyniosły zysk na poziomie jednostkowym, co oznaczałoby że cała grupa zakończyła rok zyskiem" - powiedział PAP Mazgaj.
Prezes podkreślił, że ubiegły rok był dla grupy znacznie lepszy niż 2009 rok.

"Alma zanotowała wzrost sprzedaży o kilkanaście proc. i to praktycznie like-for-like, bo otworzyliśmy tylko jeden sklep. Krakowski Kredens zanotował ponad 20-procentowy wzrost sprzedaży, a przychody Krakchemii zwiększyły się mniej więcej o połowę. Paradise Group odnotował bardzo ładny, blisko 30-proc., wzrost sprzedaży w IV kwartale, a dodatkowo ok. 10-proc. wzrost marży" - powiedział Mazgaj.

Zdaniem prezesa styczeń był dla grupy całkiem dobry.

"Alma miała ok. 10-proc. wzrost sprzedaży, Krakchemia znacznie więcej. Widać, że koniunktura w przemyśle ruszyła. W Krakowskim Kredensie wzrosty były ok. 20 proc." - powiedział Mazgaj.

Dodał, że w całym 2011 roku grupa chce mieć dwucyfrowy wzrost sprzedaży, także na poziomie porównywalnym.

"Jestem głęboko przekonany, że dynamika wzrostu sprzedaży w całym roku będzie wyższa niż w styczniu. Będziemy chcieli, by na sprzedaży like-for-like dynamika wzrostu była dwucyfrowa" - powiedział prezes.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6220

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    6,92

  • Śr

    5,66

  • Min

    3,55

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.