Jesienna kampania musztard i sosów kieleckich

Akcja reklamowa ma na celu zwiększenie rozpoznawalności marki Musztard i Sosów spod znaku „Kielecki” oraz utrwalenie pozytywne skojarzenia konsumentów z w/w wyrobami.
W ramach kampanii telewizyjnej, we wrześniu wyemitowane zostaną bilbordy sponsorskie, które pojawią się w wybranych, popularnych programach. Zaplanowane zostały przede wszystkim produkcje lifestylowe i kulinarne oraz popularne programy rozrywkowe. Natomiast w październiku kampania obejmie promocję w social mediach. Musztardy i Sosy Kieleckie promowane będą na popularnych blogach kulinarnych, Instagramie i Facebooku. Dodatkowo zaplanowano wsparcie w punktach handlowych, w których staną materiały POS - m.in. dodatkowe ekspozytory sklepowe.
Kampania Musztard i Sosów Kieleckich jest realizowana przy współpracy: Optima Marketing Group Sp. z o.o. – kreacja i social media; PAPAYA FILMS Sp. z o.o – produkcja; Universal McCanne Sp. z o.o. - zakup mediów TV; Best Brands PR – działania public relations.