Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Jeżeli Biedronka weszłaby rynek e-commerce, starłaby się z Eurocashem

Gdyby Biedronka zdecydowała się wejść w e-commerce może korzystać z inwestycji dokonywanych w Portugalii, zwłaszcza w IT.
Reklama

Sieć 2600 sklepów Biedronki, do których dojdzie 300 na koniec 2017 roku, może służyć jako punkty odbioru zamówionych towarów, tzw. clik&collect. Ewentualna dostawa do domu byłaby prawdopodobnie ograniczona tylko do obszarów miejskich.

Według ekspertów IGD najsilniejszym konkurentem Biedronki w dłuższej perspektywie może być Eurocash, który wszedł w partnerstwo z Frisco.pl w grudniu 2014 roku poprzez nabycie 43 proc. udziałów w spółce.

Cały tekst przeczytasz na portalspozywczy.pl

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (2)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum