Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

JLL: Wielu klientów nadal boi się dużych centrów handlowych

Najnowsze trendy na rynku centrów handlowych zakładają wzrost popularności obiektów typu convenience, większy nacisk na lokalność oraz bezpieczeństwo - mówiła podczas Property Forum 2020 Anna Wysocka, dyrektor działu wynajmu powierzchni handlowych JLL.
Reklama

 Jakie trendy na rynku centrów handlowych przyspieszyły z powodu pandemii? - Trend omnichannel, sprzedaży wielokanałowej. W trakcie lockdownu nie mogliśmy robić tradycyjnych zakupów, więc przenieśliśmy się do e-commerce, który w tym okresie znacząco wzrósł. Jednak widać wyraźnie, że sama sprzedaż w sieci nie istnieje bez sprzedaży tradycyjnej. Oba te kanały mocno się wspomagają - mówi Anna Wysocka.

Jak podkreśla, kolejnym trendem jest trend lokalności. Odnosi się to zarówno do robienia zakupów blisko naszego domu, czyli w parkach handlowych i obiektach convenience.

- Te obiekty są beneficjentami sytuacji związanej z pandemią. Lokalność jest również rozumiana jako korzystanie z lokalnych sklepów i produktów oraz kawiarni i restauracji blisko naszego domu - mówi dyrektor działu wynajmu powierzchni handlowych.

Ważna jest również wygoda i poczucie bezpieczeństwa. Wielu klientów nadal boi się dużych centrów handlowych, dlatego woli korzystać z obiektów typu convenience.

Więcej na propertynews.pl

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum