JMD: Sklepy muszą zmieniać się stale, aby dopasować się do wymagań klientów

Autor: dlahandlu.pl 26 stycznia 2011 15:32

W 2010 roku Jeronimo Martins Dystrybucja przeprowadziło zmianę wewnętrznej wizualizacji wszystkich placówek. Zaprojektowano także nowe stroje dla pracowników. Jednak jak zapewnia kierownictwo nie są to żadne nowości, bo sklepy muszą nieustannie dostosowywać się do rosnących wymagań klientów.

W ramach sieci testowanych jest w każdej chwilii wiele projektów, które mają lepiej odpowiadać na potrzeby konsumentów, korzystających z oferty Biedronki. Obecnie trwa test 25 aptek, które działają przy sklepach sieci. Po etapie pilotażu ma zapaść decyzja co do ich szerszego wprowadzenia.

W 2011 roku firma zamierza nadal poszerzać ofertę produktów świeżych zarówno w kategorii owoców i warzyw, jak i mięs, wędlin  oraz półkę z winami. - Odpowiedzią na kurczący się brak czasu klientów jest specjalizacja sklepów. Nie wystarczy już oferować tego samego co inni, trzeba się wyróżniać na rynku czy to jakością, czy ceną czy specjalnym asortymentem - przekonuje Pedro Pereira da Silva. 

W ofercie Biedronki jest ok. 1000 pozycji asortymentowych.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • Marta 2011-01-26 17:20:43

    Mnie stroje nie interesują, byleby były czyste. Interesuje mnie wygoda dla mnie a więc możliwość płacenia kartą.

  • Marta 2011-01-26 17:17:11

    Wstawcie do sprzedaży soki z suszonych śliwek kalifornijskich. Sprowadza je firma www.Taylorprune.pl

    Soki sa rewelacja przy zaburzeniach trawienia , zaparciami , złym metaboliźmie.W ciągu niecałych trzech miesięcy picia przezchorego członka rodziny (osoba leżąca , wychudzona, mimo apetytu , przybyła na wadze i zniknęły problemy jakie ta osoba miałaprzez tyle lat. Miesięcznie kupuję 12 butelek soku j.w. na przemian z gruszkowym tloczonym na zimno. Dziwię sie sklepom , sieciom ,że takich dobrych rzeczy u nich się nie kupi.Mam na myśli np. soki Maurera czy TESO tłoczone na zimno bez konserwantów i zbędnych dodatków. Nie takie jak robi Herbapol,że niby malinowe a mieszane z aronią i burakiem .

  • Marta 2011-01-26 17:09:39

    W Biedronce nie robię zakupów, ponieważ nie można płacić kartą. Nie noszeprzy sobie pieniędzy. W iinych sklepach zwykleidepo dwa trzay produkty a trakcie zakupw przypominam sobie co jeszcze powinnam kupić.Zwykle przychodze do domu z dwoma wielkimi siatkami wypełnionymido granic mozliwości. Ładując produkty do koszyka nie obawiam sie,że mi zabraknie pieniedzy. Zwykle kupuje duże ilości na zapas.Oczywiście porównuje ceny.

ZOBACZ WSZYSTKIE (3)





BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6821
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.