Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Johnnie Walker w nowej kampanii „City Walkers – nieodkryte ścieżki”

Johnnie Walker rusza z nową kampanią reklamową pod hasłem „City Walkers – nieodkryte ścieżki”. W ramach serii 4 filmików bohaterzy dzielą się nieznanymi dotąd historiami, udowadniając, że niecodziennie doświadczenia oraz wyzwania to dobra okazja do rozwoju.
Reklama

Głównym bohaterem i przewodnikiem we wszystkich odcinkach jest Janusz Chabior – „The Walker”, który odwiedzając wspólnie z gośćmi kultowe warszawskie miejscówki.

W ramach serii video zobaczymy zderzenie historii oraz przemyśleń Chabiora i czterech bohaterów: producenta filmowego i reżysera – Igora Ignacego Leśniewskiego, rapera oraz właściciela jednej z największych wytwórni hip-hopowych w Polsce SBM – Solara, DJ-ki Tycjany oraz youtuberki - Kasi Meciński.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum