PARTNER PORTALU

Jula: Wkrótce możliwość zamawiania do paczkomatów i oferta na platformie marketplace

Autor: Marta Witkowska, dlahandlu.pl 1 kwietnia 2021 20:25

Jula: Wkrótce możliwość zamawiania do paczkomatów i oferta na platformie marketplace Na zdj. Arnold Brzeziński Country Operations Manager Jula Poland, fot. mat. pras.

- Okres lockdownu znacznie przyspieszył "transformację" części klientów na online, takie zakupy zapewniały im większe poczucie bezpieczeństwa. Jednak widzimy, że nadal duży procent potrzebuje kontaktu ze sprzedawcą, chce "czuć" i widzieć produkt, który kupuje. W segmencie, w którym działa Jula sklepy stacjonarne nadal będą ulubionym miejscem zakupów - mówi w rozmowie z portalem dlahandlu.pl Arnold Brzeziński, Country Operations Manager Jula Poland.

- Ruch w naszym sklepie internetowym znacznie wzrósł. Należy jednak pamiętać, że nasze multimarkety były otwarte w czasie pandemii, zatem działały oba kanały sprzedaży. Dodatkowo naszą wartością dodaną jest fakt, że Jula to multimarket, w którym klienci w jednym miejscu znajdą zarówno narzędzia do remontu domu, do ogrodu i garażu, sprzęt sportowy, produkty biurowe, artykułu gospodarstwa domowego, rzeczy na camping czy nad wodę - dodaje przedstawiciel sieci Jula.

Czy obecny lockdown mocno dotknie sieć? - Jesteśmy multimarketem i nasz asortyment wykracza dalece poza DIY. Kilka lat temu zapadła decyzja o zmianie koncepcji formatu sklepów. Spowodowało to m.in. zmniejszenie powierzchni sklepów Jula na Targówku i w Jankach w ubiegłym roku. Powierzchnia naszych kolejnych placówek również nie będzie przekraczała 2 tys. mkw. Cały zeszły rok bacznie obserwowaliśmy rynek, również w Skandynawii. Patrzyliśmy na zmiany zachowań oraz oczekiwania klientów. Na bazie tych doświadczeń jesteśmy gotowi na duży wzrost sprzedaży przez e-commerce i  przygotowujemy ciekawe oferty dla zamówień internetowych. Dodatkowo uruchomiliśmy możliwość odbioru zamówień we wszystkich sklepach Jula i to już po dwóch godzinach od zamówienia. Żeby jeszcze bardziej wyjść naprzeciw potrzebom podczas zakupów internetowych można wybrać opcję Click & collect (odbiór osobisty w sklepie), czy Drive in (pracownik sklepu donosi zakupy do samochodu na parkingu). E-commerce jest kanałem, w którym widzimy duży potencjał dla Jula a perspektywy są bardzo obiecujące. Przyrosty rok do roku są ogromne. Wkrótce uruchomimy możliwość zamawiania do paczkomatów i pojawimy się w jednym z marketplace'ów - tłumaczy Arnold Brzeziński.

Co najchętniej podczas pandemii kupują Polacy? - W ubiegłym roku widoczna była tendencja do wykorzystania lockdownu na mniejsze i większe remonty. Nasi klienci nie ograniczali jednak swoich zakupów tylko do tego asortymentu. Odnotowaliśmy znaczny wzrost sprzedaży w dziale Wypoczynek, Camping oraz Odzież Robocza i Turystyczna. Tu popularnością cieszyły się wszelkie produkty, które pomagały w spędzaniu czasu wspólnie z rodziną. Ciekawą obserwacją była wzmożona sprzedaż produktów gospodarstwa domowego - widać było, że Polacy więcej posiłków przygotowują w domach i potrzebują do tego narzędzi. Wiosną, jak co roku, popularny był dział Ogród. W 2020 ten trend utrzymał się o wiele dłużej niż zwykle. Od kilku miesięcy widzimy też wzrost sprzedaży produktów pomocnych w treningu czy w wyposażaniu przydomowych siłowni - mówi Arnold Brzeziński.

Manager sieci zapewnia, że wszystkie multimarkety Jula – w Polsce, Szwecji czy Norwegii bardzo poważnie podeszły do kwestii bezpieczeństwa. - Ważni są dla nas klienci oraz pracownicy. Jako jeden z niewielu podmiotów w branży Jula przeszła certyfikację Safe Asset Group w zakresie Covid-19. Mieliśmy kilka przypadków choroby, ale nie było sytuacji, że COVID rozsiał się po organizacji. Mamy bardzo dobre procedury, które skutecznie nas przed tym zabezpieczają. Część kadry pracuje w trybie zdalnym - wyjaśnia nasz rozmówca.

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8214

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    3,49

  • Śr

    2,64

  • Min

    1,75

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.