Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Już tylko 3 placówki Piotr i Paweł czekają na zmianę logo na SPAR

Sieć SPAR finalizuje proces rebrandingu sklepów Piotr i Paweł. Do zmiany szyldu pozostały tylko trzy ostatnie placówki. Rebranding przeszło 56 z 66 zakupionych przez SPAR Group sklepów, 10 zostało zlikwidowanych i nie zyskało nowego logo.
Reklama

Ostatnio sieć zakończyła rebranding kolejnych dwóch supermarketów. Sklep w Poznaniu przy ul. Hetmańskiej jest zlokalizowany w Centrum Handlowym Green Point i jest prowadzony przez partnera detalicznego. Sala sprzedaży ma powierzchnię 760 mkw., do dyspozycji klientów jest 6 kas, w tym 2 samoobsługowe. EUROSPAR w Gdańsku przy ul. Kołobrzeskiej znajduje się w obiekcie handlowym Alfa Centrum, powierzchnia sali sprzedaży wynosi 1566 mkw. Sklep posiada do obsługi 5 kas.

Sieć SPAR rozpoczęła nową, ogólnopolską akcją lojalnościową. Klienci sklepów SPAR będą mogli za zebrane znaczki odebrać rabat aż do 78% na produkty premium marki vivo od Villeroy&Boch Group.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (2)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum