Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Jysk chce mieć w Polsce 500 sklepów. Sieć zdradza swoje hity sprzedaży

Całkowita sprzedaż w JYSK Polska, wliczając eksport, wyniosła 2,89 mld zł w okresie od września 2020 do sierpnia 2021. Sprzedaż w sklepach wzrosła 13% w porównaniu z rokiem poprzednim.
Reklama
  • Całkowita sprzedaż w JYSK Polska wyniosła 2,89 mld zł w okresie od września 2020 do sierpnia 2021. 
  • Sieć w Polsce dynamicznie się rozwija, otwierając nowe sklepy oraz modernizując dotychczasowe, wzmacnia wielokanałowość sprzedaży, jak i zwiększa asortyment produktów związanych ze zrównoważonym rozwojem.

 

E-sprzedaż urosła o 50 proc.

Wyzwania roku pandemicznego, w tym tymczasowe zamknięcia sklepów stacjonarnych przekierowały dużą cześć zainteresowania klientów do sklepu on-line. Sprzedaż online wzrosła blisko 50% w porównaniu do roku poprzedniego. Udział on-line, włączając usługę click&collect, w całości sprzedaży wyniósł około 16%.

W zeszłym roku strona JYSK.pl miała 56 189 279 wizyt, co oznacza wzrost o 24,37% w porównaniu do roku poprzedniego.

- Miniony rok finansowy miał swoje wyzwania, związane z tymczasowym zamknięciem większej części naszych sklepów, dostępnością towarów oraz ich transportem. W JYSK od wielu lat współpracujemy z polskimi dostawcami, chociażby dostawcami mebli, czy materaców umożliwiając im eksport produktów na inne rynki JYSK, co nie tylko ma pozytywny wpływ na polską gospodarkę, ale również zabezpiecza łańcuch dostaw – mówi Piotr Padalak, dyrektor generalny JYSK Polska – Niezmiennie dostosowujemy się do potrzeb naszych klientów. Wprowadzamy nowe standardy związane ze zrównoważonym rozwojem, rozbudowujemy sieć w Polsce, aby nasze sklepy były jeszcze bliżej domów klientów. Czas spędzany w domach podczas pandemii pokazał jak ważna jest przestrzeń wokół nas, jej funkcjonalność i komfort, który nam daje – dodaje Padalak.

Firma JYSK jest jednym z największych płatników CIT w Polsce. Według listy, opublikowanej przez Ministerstwo Finansów, sieć zajmuje 80 pozycję.

Rozwój sklepów stacjonarnych

W sierpniu 2021 r. JYSK otworzył swój 250 sklep na rynku polskim. W całym, minionym roku finansowym otwartych zostało 16 nowych placówek, a 23 sklepy zmodernizowano do konceptu 3.0. W planach jest dalszy rozwój i plany otwierania od kilkunastu do kilkudziesięciu sklepów rocznie. Obecnie sieć posiada 251 sklepów, a docelowo przewiduje do 500 swoich placówek w Polsce.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.