PARTNER PORTALU

Jysk stawia na silver influencing w inspirowaniu klientów

Autor: dlahandlu.pl 3 marca 2021 09:38

Jysk stawia na silver influencing w inspirowaniu klientów fot. materiały prasowe

Marka Jysk nawiązała współpracę z Mądrą Babcią, czyli Beatą Borucką, która w mediach społecznościowych prowadzi dedykowane serwisy informacyjne, głównie telewizji internetowej dla odbiorców powyżej 50 roku życia.

 

- Nastał czas, w którym internetem rządzą nie tylko młode osoby, żyjące w wirtualnej przestrzeni na co dzień. Świat się zmienił, a wraz z nim rozwinęło się społeczeństwo i dostęp do nowinek technologicznych. Coraz więcej osób powyżej 50 roku życia korzysta z serwisów online i uczestniczy aktywnie w serwisach społecznościowych. Dlatego dzielenie się wiedzą i inspirowanie tej grupy odbiorców w kanałach online przybiera nowy wymiar - tłumaczy firma.

- Jysk chce wspierać klientów i pokazywać najlepsze rozwiązania dla domu z perspektywy potrzeb. Tym razem odwołujemy się do komfortowego i zdrowego snu. Po 50 roku życia regeneracja, odpoczynek stają się niezwykle ważne dla codziennego funkcjonowania. Wspólnie z Mądrą Babcią chcemy pokazać na co zwracać uwagę przy tworzeniu miejsca do odpoczynku, jak dobrać najlepsze dla siebie produkty w tym zakresie, jak: materac, topmaterac, czy kołdry i poduszki. Mamy nadzieję, że prowadzona wspólnie akcja komunikacyjna pozwoli klientom na bardziej świadome zakupy i wpłynie na poprawę komfortu ich snu – mówi Sylwia Filimon, Kierownik komunikacji i PR, Jysk Polska.

- Ideą SILVERTV jest nobilitacja, aktywizacja i edukacja osób w sile wieku, czyli 50 Plus. Nasi partnerzy, z którymi pracujemy to firmy, które mają zarówno wysoką jakość produktów, jak i przystępne ceny czy ciekawe akcje promocyjne. „Dni snu" w salonach JYSK zbiegły się z naszym formatem programowym „Na zdrowie". Tak powstał wspólny cykl programów „Dobry sen", właśnie na ten temat. Bardzo jesteśmy wdzięczni, że firma JYSK udostępniła nam zarówno swoje salony, jak i zapewniła niezwykle kompetentnych ekspertów. Jestem przekonana, że synergia marek i influencerów, oparta o rzetelny kontent to przyszłość komunikacji firm i odbiorców - mówi Beata Borucka, właścicielka i prowadząca telewizję internetową Silver TV.

Wspólna akcja obejmuje cykl odcinków, w których poruszane są tematy:

- „Grunt to wygodne podłoże" – materace, top materace, maty ochronne

- „Poduszka pełna snu" – poduszki i ich rodzaj

- „Otulić się do snu" – kołdry i ich pielęgnacja

Jysk jest międzynarodową siecią handlową, wywodzącą się z Danii, która sprzedaje „wszystko dla domu", założoną przez Larsa Larsena, który w 1979 roku otworzył swój pierwszy sklep w duńskim mieście Aarhus.

Jysk obejmuje obecnie ponad 3 000 sklepów. Sieć zatrudnia ok. 26 500 pracowników w 51 krajach na całym świecie. W Polsce firma istnieje od 2000 roku. Siedziba JYSK Polska znajduje się w Gdańsku. Spółka zatrudnia w naszym kraju ok 2 400 osób.

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8424

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.